Wednesday, November 24, 2010

heloo semuaa.............

hari ni dlm seumur idup aku dah ade blog....hahaha
kelakau laa...(org melaka)
thnkz yee yg ajar aku mcm mner nak buat blog nih..
rumit gak yeee...huhuu~~


blh laa luahkn perasaan pas nih kat cni...nak jd mat jiwang,
mat rock ke, mat balada ke, x pe la kn3..ade aku kesah...hahahaa


hari nih pun hari pertama cuti sem...huuu~~ 
hope dpt abis kn dgn jaya nyer...Insya Allah..amin~~


hari nih gakk..aku dah dpt jwpn ape yg aku nak...
mcm2 la berlaku hari nih...saba fendy..fendy kuat n kena happy je taw..
nih semua ujian dari Allah utk ko...mesti ade hikmah kn2...(tibe2 rindu arwah nenek lak)
hope nenek chat d sne ok...cucu mu nih sentiasa doakn nenek happy d sne..
x lme lg cucu akn teman kn nenek..hee~~ =)


aku x reti laa nak tulis2 nih...luahan hati mcm jiwang sngt..huu~~
tapi x pe laa..dpt ringn kn skit beban yg tertnggung..kekdg kena jiwang gak kn..kn..kn..kn..kn... ;)





No comments:

Post a Comment