Sunday, November 28, 2010

my mama crite pasl dia....

mowink3.... dah sarapan ke??? hee~

nak buat ape erk hari nih...hurmmm...
tibe2 nak dgr lagu 7 pelangi_-_ku ukir indah namamu.....
lgu nih bnyk kenangn kat aku...x jemu aku ulang2 walaupon beratus2 kali...sweet song...

time mak aku gosok baju kat blik aku...aku tunjuk gmbr bbh n mama tieja...mama ckp mama kenal..hee~~
so sweet kn...mama ckp anak dia ade msok class mama n skrg dah cikgu lain yg ajar...mama ckp kalau jumpe kat family store riuh skali suasana nyer...waahhh bgs btol diorg yee..mcm dah kenal lme lak....hehehee..,mama ade ckp lg yg dia ade anak girl yg comel2 gitu..actually aku dah tahu sape dia..just buat2 x tahu jee...aku tunjuk gmbr girl tu kat mama...mama pon dgn pantas nyer nih la bdk tu.....nak je aku ckp ngn mama mcm nih...mama nih la girl yg abg suke dari dlu lg...hurmmm....
andai ade jodoh x kemana kn mama.... 


asl aku jiwang blik nih..ishh2...hee~ nak kena tukr lgu jiwang blik ke??? wink3.....


fendy tatsukawa..... =)

No comments:

Post a Comment