Saturday, December 11, 2010

CutI hUjuNg sEm yG keKdg bEst n keKdg bOsan....

haiii cuti sem dah strt dah tapi x de xtiviti yg menarik nak d buat (actually ade then memerlukn ongkos la pulak) .. ape xtiviti yg x kuar kn duit erkk...pening3..

kalau la xtiviti yg kuar kn duit aku nak sngt g cni :

1)

aku baru riki tmpt nih td ngn mmbr2..huhu~  (mesti best kn..hehee)


2)

  cuti ngn family mesti best kn..(family x cuti lakk, if g ngn mmbr lak bnyk lak kn duit aku..hahaha
(compom x dpt nyer..adehh...) 

3)


lastly nak g sni..huhuhu..ble la agk nyer nak g yee..jom kengkawan..hehee



x pe laa....cuti nih x g mner2 pon x pe..ddk umah ok gak..kengkawn semua blik..leh la hang out dekat2 cni jee..moto cc besar x de hal la kn2..btol x kamal n daus n jaja n azmi n ewan n hafiz...hahahaha



setiap ptg g la aku kat pntai pengkln balak yg dah bosan aku tgk..hahaha..tapi x pe laa..leh dpt ketenangn dgn suasana yg menarik n family yg ade d situ...actually aku suke tgk bdk2 kecik mandi (under 4 or 5 thun..jgn pkir bkn2 yee).... comey giler diorg mandi...yelaa..mybe diorg x kenal lg ape itu pntai kn..mcm2 diusik nyer..comey3..hehe

hope cuti kali nih dpt wt xtiviti yg bermkne...x smesti ape yg aku idam kn...yelaa " ape yg kte impikn x semesti nyer kte dpt kn" kte just merancang.. =)

my feeling dah nak beransur pulih..thnkz pada yg support aku, hehee... nanti free kte g lg ye tmpt tu..best gilerr..ngehh4..

ok laa..daa..

fendy tatsukawa....


No comments:

Post a Comment