Thursday, December 2, 2010

i am proud to be single...

hai2...lme x tulis2 nih..huu~ selama aku senyp je..mcm2 hal yg berlaku...hurmmm....smpai ble nak mcm nih erkk..hope akn jumpe jln penyelesaian...insya Allah...

perasaan jiwang dtg blik laaa..hurmmm....nih la part yg pling aku x suke...bnyk sngt dugaan time aku cintan cinton nih...x pernah ade yg happy pon...kat mner erk cinta...if nak couple saje2 je..dah lme aku buat...semakin hari kte semakin tua kn..smpai ble nak mcm tu..x baik main kn perasaan org..biar la org main kn perasaan kte....aku pasrah dgn segala nyer..

skrg nih aku just pkir kn kehidupn aku aftr this...if aku terus mcm nih..smpai ble2 pon x sudah...kn2

cinta out dlu ok..nanti aku carik ko blik...

keje n keje n keje n keje... 1st

moto dah ade...

kreta idaman (1st car kreta malaysia cuz dah ade kreta ank tmptn yg lawa2 dah skrg..hee~) pastu aku nak beli Caldina GT4 s aku or Vois TRD sport...

nih la Caldina gt4




nih la vios TRD..(lain ngn vios biasa)



insya allah..bnyk2 kn berdoa..mesti dpt....

best la idup yg dlu..rasa mcm nak kembali blik...nanti la aku pkir kn...ngeh3 (ketawa setan)

lps tu aku nak beli umah..waaaw..mesti best dah ade umah sendiri...wink3..



then cukop la semua nyer... =))

i am proud tb be single....

fendy tatsukawa......

No comments:

Post a Comment